Siirry pääsisältöön

Valmistujais-bileet ja iltaseksiä

Me ollaan Valpurin ja Danielan kanssa opiskeltu yhdessä jo useammat koulutukset. Meidän ystävyys alkoi Seksuaalineuvoja-koulutuksesta Sexpolla. Sen jälkeen ollaan käyty seksuaaliterapia-koulutus samassa paikassa ja Danin kanssa ollaan opiskeltu psykoterapian valmistavat. Ensi syksynä me lähdetään lukemaan parisuhdepsykoterapian -perusteita Turkuun. Hyväksi todetuista ei kannata luopua <3 

Tänään me juhlitaan Danielan valmistujaisia yhdessä! 

Dani ja Valpuri aterian äärellä yhdessä meidän lempikiinalaisista Sörnäisissä. Nimeä en juuri nyt muista …


Meillä oli Pasin kanssa treffit Stockalla muutama päivä sitten, ja etsittiin sille kengät ja housut juhliin. Ostettiin myös oranssi pipo, tosin ehkä ei laita sitä illalla päähänsä ... On niin kuuman näköinen vetäessään uudet kuteet niskaan, että mun on vaikea pitää näppejä siitä erossa. Sanoinkin sen sille ääneen. Että mun on kyllä sit pakko hiplata sitä koko ilta.. 

Valpuri lähetti jo videon itsestään nakkena aamulla meidän yhteisessä whatsappissa, oli ihan partymoodeissa. Oon koonnut naisille valmistujaislahja-kassit - koska juhlat on tavallaan myös mun ja Valpurin juhlat. Pyysin Danielaa mainitsemaan tän myös muille vieraille. Että tajuaahan ne tuoda myös meille Valpurin kanssa paljon lahjoja. En tiedä, onko Dee muistanut. Toivottavasti. Tykkään lahjoista ja ihanista ihmisistä. 

En edes muista, milloin oon viimeksi juhlinut yhtään mitään. Sillai kunnolla, että on pukeutunut ja on vieraita ja ruokaa ja juomaa ja kaikkea. Viimeiset puoli vuotta on tullut koronan takia kökötettyä melko lailla kotiseinien sisällä tai pihalla auringossa. Tekee suhteellekin hyvää käydä minglaamassa muiden ihmisten kanssa, kohotella maljoja ja nauraa vitseille. 

Koulutustauolla seksuaaliterapia-koulutuksessa mimmit vähän verryttelee tulevaa luentoa varten. Taustalla yksi kouluttajistamme, Karoliina Vuohtoniemi

Valpuri just sanoi yhden keskustelun yhteydessä, että terapeutti Sievers analysoi aina ja jatkuvasti, eikä nuku hetkeäkään ikinä. Tunnustan, että mulla työmoodi on turhankin herkästi päällä ja ajoittain on vaikea vaihtaa vapaalle. Tänään heitän korkkarit kattoon ja oon ihan vaan. Minä itse ja nautin. Uusista ihmisistä, kohtaamisista, hyvästä ruuasta ja viinistä. 

Mun ensirakkauden isosisko tulee juhliin. En oo sitä naista nähnyt pariinkymmeneen vuoteen, eikä me viimeksi erottu mitenkään hyvissä väleissä. Vähän jännittää, miten kohtaaminen menee ... Eli ehkä saadaan tähän jopa hieman draamaa kehiin. Vaikkakin toivon, ettei saada. Mutta ehkä. Riippuu, millaiseksi ihmiseksi se on kasvanut.

Kotona kömmin sit kullan kainaloon. Koska oon kuolannut sitä koko illan, luultavasti joudun vähän sekstailemaan sen kanssa. En usko, että sillä on mitään sitä vastaan. Yleensä mun ei kauheesti tartte kysellä. Seksi Pasin kanssa on ihanaa. Siinä ei oo mitään, mistä en tykkäisi. 

Huomenna lähdetään reissuun. Kouvola - Alavus - Kempele -Oulu. Sillä akselilla viipotetaan ensi viikko. Meidän yhteinen lomaviikko <3 





Kommentit