Siirry pääsisältöön

Valmis!!!!

Tänään valmistuin seksuaaliterapeutiksi. Vielä riittävä määrä työnohjauksia, niin olen auktorisoitu seksuaaliterapeutti. Yksi mun elämän suurimmista tavoitteista on tänään tullut päätökseensä. Oon ihan pää pyörällä.

Haluun kiittää mun asiakkaita. Ilman teitä en olisi tässä tänään. Mun perhettä. Te ootte mulle niin kovin rakkaita kaikki. Erityisesti mun lapset - te teette jokaisesta päivästä elämisen arvoisen. Teidän kanssa nauran isoimmat naurut. Itken isoimmat itkut. Ootte käsittämättömin lahja, mitä elämä on mulle suonut. Te ootte tehneet musta sen ihmisen, mikä tänä päivänä oon. Rakastan teitä yli kaiken <3

Pasi. Sinä oot ilma jota hengitän. Totuus, josta ponnistan. Oot siinä, kun sua tarvitsen ja pidät musta kiinni maailman tiukimmin. Rakastan sua. To the moon and back <3

Tänään hengitän ja juhlistan. Kaikki mun rakkaat on ainakin ajatuksissa mun mukana. Huomenna jatkuu työt ja terapia. Vastaaanotto on auki. Olet tervetullut, mitä suurimmin.




Mun rakkaus, joka tekee kaikkensa mun eteen <3 


Sukellus suoraan syvään päähän. No fear. 


Oon tässä. Vihdoin. 


Kippis teille kaikille. <3

Yksi mun elämän suurista tavoitteista on totta tänään. Kiitos mun koko ihana kotiryhmä. Kiitos Elina mahtavasta ohjauksesta ja hellistä tuuppauksista. Ootte mun sydämessä <3



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Elämäni nyt - Piritan tarina, osa 2.

Muistatteko Piritan? Naisen, jonka tarinaa kävimme muutama teksti sitten läpi. Naisen, joka sairastaa syömishäiriötä ja jolla on vahingollisia ihmissuhteita takanaan. Tarina saa nyt jatkoa, Pirita halusi vielä jakaa ajatuksia siitä, millaiseksi hänen elämänsä on muuttunut.  ”Personal training -koulutus oli pitkään haaveeni. Kävin 90- luvun lopulla kuntosaliohjaajan koulutuksen ennen sairastumistani. Elämäni oli silloin henkeen ja vereen yhtä treenaamista. Lihasten muokkaamista ja erottuvuuden hakemista. Nyt 20-vuotta myöhemmin ajatukset ovat aika paljon kypsempiä ja enemmän elämää laajemmalle katsovia. Historiaa ei kuitenkaan pääse karkuun ja se kulkee mukana. Kynnys koulutukseen lähtemiselle oli korkea, ajattelin olevani kehäraakki vanhus. Tämä osoittautui turhaksi huoleksi, koska varsinkin henkisellä puolella se oli vain pelkkä vahvuus. Jalka ei nouse niin korkealle, kuin nuorempana ja nivelet paukkuvat, mutta oman kropan tuntemus huomattavasti parempi kuin nuorempana. Koska olen löy

Mistä me riidellään kun me riidellään?

Viime viikolla me Pasin kanssa nahistiin ja riideltiin kauheasti. Tai ainakin siltä se tuntui. En tiedä, oliko se kesäkuinen helle vai se, että vietettiin monta päivää tiiviisti 24/7 kimpassa vai se, ettei me oltu saatu tuuletettua riittävästi omia tunteita tai tultu nähdyksi ja kuulluksi siten kuin me toivottiin. Vai kaikki toi yhdessä.  Yhtä kaikki, yhteinen viikko päättyi vähän alakuloisissa tunnelmissa eikä ihan kaikkea saatu kunnolla selvitettyä. Maantantai meni mietiskellessä. Tuntui, että nyt tarttee vähän välimatkaa ja tekee ihan hyvää tehdä omia duuneja ja olla olematta yhdessä saman katon alla. Se on meille molemmille tärkeää ihan senkin takia, että yksinolo ja etäisyys kirkastaa ajatuksia. Omille tunteille tulee paremmin tilaa kun toinen ei koko ajan ole hengittämässä niskaan. Minä oon semmoinen, että mun on helpompi purkaa omia ajatuksia kirjoittamalla. Puhuessa toisen läsnäolo vie huomion. Ilmeet ja eleet vaikuttaa siihen, mihin suuntaan mun ajatukset vie. Silloin, k

Valmistujais-bileet ja iltaseksiä

Me ollaan Valpurin ja Danielan kanssa opiskeltu yhdessä jo useammat koulutukset. Meidän ystävyys alkoi Seksuaalineuvoja-koulutuksesta Sexpolla. Sen jälkeen ollaan käyty seksuaaliterapia-koulutus samassa paikassa ja Danin kanssa ollaan opiskeltu psykoterapian valmistavat. Ensi syksynä me lähdetään lukemaan parisuhdepsykoterapian -perusteita Turkuun. Hyväksi todetuista ei kannata luopua <3  Tänään me juhlitaan Danielan valmistujaisia yhdessä!  Dani ja Valpuri aterian äärellä yhdessä meidän lempikiinalaisista Sörnäisissä. Nimeä en juuri nyt muista … Meillä oli Pasin kanssa treffit Stockalla muutama päivä sitten, ja etsittiin sille kengät ja housut juhliin. Ostettiin myös oranssi pipo, tosin ehkä ei laita sitä illalla päähänsä ... On niin kuuman näköinen vetäessään uudet kuteet niskaan, että mun on vaikea pitää näppejä siitä erossa. Sanoinkin sen sille ääneen. Että mun on kyllä sit pakko hiplata sitä koko ilta..  Valpuri lähetti jo videon itsestään nakkena aamulla meidän yht